2015. jan. 5.

Most tuti csökkenteni fogok!

2011 óta küzdök a Csökkentsd a várólistád kihívással - melynek lényege, hogy a már évek óta a könyvespolcomon porosodó olvasatlan könyveim számát 12 darabbal csökkentsem -, mely igyekezetem ez idáig sajnos mindig kudarcba fulladt. 2011-ben és 2012-ben azonos listával indultam, az előbbinél a jelentkezésemet nyelte el az éter sötét mélysége, az utóbbit egyszerűen csak érdeklődés hiányában buktam el. A 2013-as évet - szintén ugyanazzal a listával - szintén sikerült bebuknom, így hát nem meglepő, hogy 2014-re az egész flancos várólista csökkentéstől elment a kedvem. De az idén - és most jön a lényeg, egy kis sátáni kacaj kiséretében - egy teljesen új, tuti biztos és izgalmas listát állítottam össze annak érdekében, hogy biztos célba érjek és végre kipipálhassam, hogy ez is megvolt.

Ihol vannak a drágaságok.


  1. Tom Harper: Lazarus kripta   
  2. Elizabeth Richards: A sötétség városa      
  3. Jo Baker: Longbourn
  4. Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája  
  5. Gail Carriger: Soulless – Lélektelen   
  6. Robin Hobb: Az orgyilkos tanítványa
  7. Mark Seal: Vadvirág - Egy rendkívüli élet és megrázó gyilkosság igaz története Kenyában
  8. Katherine Webb: Homály
  9. Nora Roberts: A tanú
  10. Abigail Gibbs: Vacsora a vámpírral
  11. Kate Furnivall: Árnyak a Níluson   
  12. Brandon Sanderson: Ködszerzet – A Megdicsőülés Kútja
A játék háziasszonya Lobo, a játékszabályokról pedig itt olvashattok bővebb információt.

9 megjegyzés:

  1. Kérdezhetek egy nagy-nagy butaságot? Mi a jó ebben az egészben? Az olvasásnak nem az a lényege, hogy olyan területe az életünknek, ami szabad és élvezetes? Hogy azt olvasunk és akkor, amikor megkívánunk? Sehol semmi elvárás, lista és szabály. Persze, lehet, hogy ez az én butaságom, és akkor bocsi:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kötelező részt venni, de amikor az ember ott áll a polca előtt, hogy mennyi jó könyve van amiket azért szerzett be, mert megkívánt és szeretne elolvasni és mégse azokból válogat, akkor kicsit elszégyelli magát. Ez mondjuk egy mankó, hogy levegyen ebből a hátrányból és ne csak harácsoljon és polcoljon és nőjön a várólistája, hanem úgy érezze, hogy tényleg végre elolvas valamit abból, ami már évek óta arra vár, hogy elolvassa. Persze nem mindenkinek jön be ez a dolog, de ha már 2-t elolvasol az előre tervezettből máris 2-vel csökkent a hátrányod. Szóval mindenki nyer IMHO.
      De mint mondtam, ezen 1. nem kötelező részt venni 2. nem kötelező végigcsinálni
      Viszont ha végigcsinálja az ember, akkor meg marha jó érzés mert
      1. teljesítette a kihívást
      2. elolvasott végre 12 régóta olvasásra váró könyvet, s a legtöbb még jó élmény is volt, sőt akár örök kedvenc lett

      Törlés
    2. Köszi, értem. Nyilván mind máshogy választunk olvasnivalót, és végül is ez is egy módszer:-)

      Törlés
  2. Egy óriási hajrá neked! :))

    VálaszTörlés
  3. Jujj, de jó könyvek! :D Neked is egy kalappal. ;)

    VálaszTörlés
  4. Hajrá :) Jó kis lista és szerintem ha már 1t elolvasol, beljebb vagy :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok biztatást, most tuti sikerülni fog. Érzem.:)

    VálaszTörlés
  6. Én csak a Soullesst olvastam ezek közül, imádom az egész sorozatot, remélen neked is tetszeni fog. A Gaura-könyvet illetve a Vadvirágot pedig én is olvasni szeretném majd (bármost nem vcs-ben). Hajrá! Nekem is vagy háromszor nem jött össze a vcs, aztán végre igen :D Tök nagy öröm volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én igazából nem vagyok oda a kihívásokért - még akkor sem, ha ezek teszik színesebbé az életet -, de ha jobban belegondolok, akkor ennél kellemesebbet és szórakoztatóbb "erőpróbát" nem is kívánhatnék magamnak. :)

      Törlés