2016. júl. 12.

2 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy Te is így látod. Én a budapesti résznél mondtam azt, hogy ebből elég és letettem a könyvet. Folyton úgy érzetem, hogy igazából ez egy öngyógyító könyv, utazásba csomagolva, ezért kellenek a kötelező városbemutató részek, de ezek leginkább arra hasonlítottak, mintha egy rosszul megírt utazási füzetből másolta volna ki őket. Engem is a kapcsolatuk érdekelt volna, illetve a különböző kultúrák ütközése az utazás során. Ahhoz képest, ahogy beharangozták, én is jóval többet vártam tőle. (Amúgy mindig olvaslak, de most először éreztem azt, hogy mindenképpen hozzá kell szólnom... :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy írtál, tökéletesen egyetértek veled, és jó tudni, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel :). Egyébként nekem is többször megfordult a fejemben, hogy végig sem olvasom, Clara részeinél volt, hogy csak átlapoztam az oldalakat, de kíváncsi voltam a végére, reménykedtem, hogy hátha jobb lesz, de sajnos nem lett az.

      Törlés