2015. júl. 3.

Júniusi szerzemények

Ebben a hónapban nagyon jó kislány voltam, nem önzőztem és vásároltam hirtelen felindulásból olyan könyveket, amiket csak úgy megkívántam, hanem inkább a gyermekeim igényeit szem előtt tartva és természetesen rájuk gondolva garázdálkodtam - aham, a párom szerint is jó duma -, így történt, hogy a képen látható hét könyvből valójában négy az ő korosztályuknak szól, ami persze nem jelenti azt, hogy én ne lennék ezekre is roppan mód kíváncsi.

Íme a lista:

Johanna Basford: Titkos kert - ezt a gyönyörű színezőt tulajdonképpen magamnak rendeltem, illetve csak egy elborult pillanatomban gondolhattam azt, hogy ez csakis az enyém lehet, mivelhogy a lányom is imád színezni, és amikor megmutattam neki, hogy mi érkezik hozzánk, akkor ő is ugyanolyan türelmetlenül kezdte el várni, mint én. És amikor végre a kezünkbe vehettük fúú... volt ám nagy öröm! Azóta is kettecsként színezgetjük  e gyönyörű könyvecskét, ami annyira aprólékos és kidolgozott, hogy szerintem simán elszüttyögünk vele ebben az évben. Jó móka ez, nagyon szeretjük!


Åsa Larsson – Ingela Korsell: A varázsbot - erre a könyvre már a megjelenése óta fenem a fogam, meglepetésemre csak nemrég tudtam meg, hogy azóta a sorozatnak már a második része is megjelent, amiről szintén csak csupa-csupa jókat írtak, úgyhogy roppant kíváncsi vagyok rá.

Eric Elfman – Neal Shusterman: Edison csapdája - ó, hogy vártam én már ezt a könyvet, ha minden jól megy, akkor júliusban mindenképp sort kerítek rá.

Patrick Lee: A futó - őszintén szólva gőzöm sincs, hogy hogyan került fel ez a könyv a radaromra, amit egyébként nemrég fejeztem be. Képzeljétek, szűk három nap alatt faltam be az egészet, annyira izgalmas és lendületes történet volt, úgyhogy nagyon tetszett, határozottan megérte a pénzét. Most már csak abban reménykedek, hogy a kiadó hamar elhozza majd nekünk a következő részt is, ami egyébként nem függ össze ezzel a könyvvel.

Lakatos István: A majdnem halálos halálsugár - szerintem maradjunk annyiban, hogy ennél a könyvnél nem pont erre számítottam.

Karen Joy Fowler: Majd' kibújunk a bőrünkből - ahogy elolvastam a tartalmát úgy éreztem, hogy nekem ez nagyon kell, úgyhogy muszáj volt megvennem.

Mhairi McFarlane: Helló, szia, szeretlek! - ő a kiadótól érkezett hozzám, egyike volt azon könyveknek, amiket nagyon vártam a nyári megjelenések közül, de sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet.


A várólista csökkentéssel nem állok túl jól. Eddig sikeresen tartottam a havi egy könyvet a listáról, de most valahogy elmaradtam ezzel, így ebben a hónapban két kötetet kellene elolvasnom ahhoz, hogy tartsam az ütemet. Remélem menni fog, lassan félidőben vagyok, úgyhogy innen már csak kifele vezet az út :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése