2014. dec. 7.

Borítómánia, a télre való hangolódás jegyében

Próbálok ráhangolódni a télre és ezzel együtt a karácsonyra is, de ez valahogy most sehogy sem akar összejönni. Persze elkezdtünk már itthon karácsonyi dalokat hallgatni és a házat is feldíszítettük kívül-belül, de ha mondjuk az a rengeteg csapadék, amiben mostanság részünk volt van és lesz, nem esőcsepp, hanem hókristály formájában hullana, az nagyon sokat lendíteni a dolgokon.
Addig is a hangolódást szem előtt tartva összegyűjtöttem néhány olyan könyvet, amiknek a borítója havas és hideg, azaz kifejezetten télies vagy ünnepi hangulatot áraszt, hátha...

Első blokk


Második blokk

Harmadik blokk

És ha esetleg valakit részletesen is érdekelnek ezek a könyvek, akkor azoknak linkkel együtt listába is szedtem őket:

Első blokk
Abby Clements: Meet Me Under the Mistletoe  (Chick lit)
Belinda Jones: Winter Wonderland (Chick lit)
Miranda Dickinson: When I Fall In Love (Chick lit)
Judy Astley: It Must Have Been the Mistletoe (Chick lit)
Giovanna Fletcher: Christmas With Billy and Me (Chick lit)
Debbie Johnson: Cold Feet at Christmas (Chick lit)
Julia Williams: Coming Home For Christmas  (Chick lit)
Karen Swan: Christmas in the Snow (Chick lit)

Második Blokk
Allison Winn Scotch: Time of My Life (Chick lit)
Lisa Patton: Whistlin' Dixie in a Nor'easter (Chick lit)
John Green , Maureen Johnson ,Lauren Myracle: Let It Snow (YA)
Sheila Roberts: The Snow Globe (Chick lit)

Harmadik blokk
Paula Brackston: The Winter Witch (Fantasy)
Eva Stachniak: The Winter Palace: A Novel of Catherine the Great (Történelmi)
Rebekah L. Purdy: The Winter People (Fantasy, YA)
Kristin Hannah: Winter Garden (Történelmi fikció)
Stephen Emond: Winter Town (YA)
Eowyn Ivey: The Snow Child (Fikció)
Tahereh Mafi: Unravel Me (YA, disztópia)
S.D. Crockett: After the Snow (YA, disztópia)

8 megjegyzés:

  1. Melyiket ajánlanád? MIndet olvastad?

    VálaszTörlés
  2. Á nem. Jó is lenne. :) Ha jól tudom, akkor csak egy jelent meg nálunk, az pedig Eowyn Iveytől A hóleány, a többi ismeretlen számomra. Csakis a borítójuk alapján válogattam őket, de majdnem mindegyikre kíváncsi lennék. :) Legelőször Paula Brackston könyvével kezdeném. Ó, azt nagyon szívesen olvasnám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Hóleányt olvastam, és imádtam!

      Törlés
    2. Tényleg? Az a könyv nekem is nagyon tetszett, igazi téli olvasmány.

      Törlés
  3. Ohh de szépek, és nagyon jól összeválogattad őket! Lehet A hóleányt beütemezem még karácsony előtt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Jó kis időtöltés volt az összeválogatásuk, amit nagyon élveztem és kedvet is kaptam hozzájuk. :D A hóleányt egyébként olvastam, és szerintem nagyon jó kis könyv, biztos vagyok benne, hogy neked is tetszene. :)

      Törlés
  4. Tök jó, hogy csináltál egy ilyen válogatást, nagyon tetszenek! :) És a blog téli arculata és csodaszép lett :D
    A hóleány újrázását én is beterveztem, olyan jó könyv volt, szóval Dóri én mindenképpen ajánlom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt téliesítenem, mert tényleg egy kicsit sincs ünnepi hangulatom és ez elég gáz, mert már itt van a nyakunkon és én semmit nem érzek. Csak folyamatosan azon aggódom, hogy mennyit kell majd sütnöm-főznöm és hogy még az ajándékokat sem vettem meg mindenkinek. :(

      Törlés