2013. dec. 12.

Novemberi beszerzéseim


Ebben a hónapban igazán nem sokat költöttem könyvekre, mégis sok szép és vágyott darab érkezett hozzám, úgyhogy igazán szerencsésnek mondhatom magam.
Eddig mindig csak tisztes távolságból szemléltem Jodi Picoult könyveit, nem éreztem leküzdhetetlen vágyat arra vonatkozólag, hogy nekem bármelyiket is olvasnom kéne, de a Vezeklés c. könyve most mégis felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom vele, ezért ez volt az egyik névnapi kívánságom. A másik, a Ma éjjel táncolnék veled, ami beszerzése elkerülhetetlen volt, hiszen a kedvenc írónőmről van szó... ehhez több hozzáfűznivalóm nincs is. Az így ért véget szintén névnapi kedvesség volt, de ezt nem a családomtól, hanem egy kedves barátnőmtől kaptam, amit ezúton is nagyon szépen köszönök.

Az emléktolvajokra a kiadó akciójában csaptam le (ez volt az egyetlen vásárlásom), míg A szerelem bolondjára egy molyos vásárlás útján tettem szert. A Vadvirágok lányai, és a Találkozzunk a Cupcake Kávézóban könyveket cseréltem, A Büdöss urat meg bármily hihetetlen is, de a fb-on  nyertem, ami nagy meglepetés volt a számomra, mert egyáltalán nem vagyok az a bizonyos nyerős típus.
A decemberi hónapban már most látom, hogy micsoda dagonyázást fogok csapni, de majd arról is fogok írni egy listát. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése