2013. aug. 30.

Augusztusban vásároltam, cseréltem

Ebben a hónapban rengeteg olyan kihagyhatatlan lehetőségem volt, amikor olcsóbban tudtam könyvekhez jutni, ezért is sikerült ezt a kis könyvkupacot felhalmoznom. Persze, mint mindig most is mindegyiknek nagyon örülök, de a legjobban mégiscsak a vámpírosnak, mert bár tudom, hogy már rég lefutottak ezek a könyvek, nekem mégis nagyon hiányoznak.... és nem tagadom, bevállalom, ahogy Nikolett tette, hogy ki vagyok éhezve egy igazi jó kis véres és szexi vagy szexisen véres? vámpíros történetre.... de azt hiszem, hogy ezt inkább nem ragozom tovább, legyen elég annyi, hogy ez olvasható a könyv előlapján: "Az idei év legérzékibb olvasmánya… " és én ezzel már horogra is akadtam.


A legdrágább könyv ebből a kupacból a Highgate temető ikrei volt 1750 forintért, amit a Lírában vettem féláron a Jégbe zárt szívekkel és a Dobozvárossal együtt. A Keyes könyvet 1000 forintért vettem át egy kedves ismerősömtől, a Vacsora a vámpírral 1500-ért került hozzám, a maradék kettőhöz pedig csere útján jutottam. 
Igazából, mindig olyan boldog vagyok, amikor új könyvekhet jutok, a baj csak az, hogy gőzöm sincs, hogy mikor lesz annyi időm, hogy mindezt el is olvassam.


2 megjegyzés:

  1. De jó lenne ha a könyvvásárlás mellé külön idő is járna! :) Szép kis kupac egyébként, remélem örömödet leled majd mindegyikben és nem csak a véres-vámpíros sztori fog levenni a lábadról! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagy reményeket fűzök a Vaksághoz is és a Keyes könyvhöz is.:))

    VálaszTörlés