2013. jún. 11.

Májusi beszerzések

Azt hiszem, ha így indulok neki a nyárnak, akkor nagy baj már nem lehet. Igaz még egy pohár hideg limonádé hiányzik azért a képről, de ha egy kicsit jobban kisüt a nap, azt is pótolni fogom.


És mivel ez egy beszerzős poszt lenne, vagy mifene, így azt hiszem, hogy némi magyarázattal tartozom a könyvek forrásait illetően. Ha jó a szemetek, akkor láttok a kupacban három Könyvmolyképzős könyvet, amit a könyvfesztivál után vásároltam, pár napra rá pedig a Lélektársak második részével bővült a polcom. Mindegyiket jó áron tudtam beszerezni, így vétek lett volna kihagyni őket. (Ez a vétek lett volna kihagyni őket mondás mostanában a kedvenc mondatommá vált.) A maradék három könyvből, melyek közül talán az Agatha Raisin és a spenótos halálpite látszik a legkevésbé.... szóval ezek közül pedig egyhez csere útján jutottam, kettőt pedig két kedves molytól kaptam, amiért nagyon hálás vagyok nekik. Ugye mondanom sem kell, hogy mint mindig, most is mindegyik könyvnek nagyon örültem!

És hogy fecsegjek is egy kicsit magamról, hamarosan indul nálunk egy nagy és mindent átfogó festés, egy kis átalakítással megspékelve... már most tiszta ideg vagyok, hogy hova fogom pakolni a könyveimet, hogy nehogy valami bajuk essen. Az irdatlan nagy porról már nem is beszélve. De mindezt figyelmen kívül hagyva megígérem nektek, hogy hozok pár tuti képet a toronymagasan felpakolt könyvkupacaimról, ami biztos szép látvány lesz... mert gondolom az, hogy milyen színű lesz a ház, az a kutyát sem érdekli:)

7 megjegyzés:

  1. engem érdekel a ház színe is :)))

    VálaszTörlés
  2. Nekem van egy tippem, lévén mi meg most költözködtünk otthon, aztán csomó könyvet kellett átmozgatni, meg hogy ne legyenek porosak, koszosak stb. EGyik ismerősünk zöldséges és kértünk tőle ilyen rekeszeket, anyukám pedig vett nagy szemeteszsákokat, és akkor két-két szemeteszsákot tettem 1-1 ládába, és abba pakoltam a könyveket, egymás mellé keresztbe kettőt és tornyoztam de csak addig hogy egyik rekesz a másikra emelhető legyen aztán behajtottam a zsák száját :) Rekesz fele tele, jöhet a második fele a második zsákkal, és a zsákra még címkét is ragasztottunk hogy hová megy. Te meg ráragaszthatod hogy melyik szekció van benne. ÉS a rekeszeket meg egy erős ember egymásra pakolhatja, és a bezsákolás miatt még ha rácsöppen is valami nem lesz baj :)

    VálaszTörlés
  3. Nálad jobban maximum még néhány könyvmoly bánik hasonló gondoskodással a könyvivel, szóval én nem féltem őket.
    Da festéshez kitartást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Nekem pedig a kis ruháknak vannak áttetsző műanyag IKEA-s dobozaim, amikbe sok sok könyv is belefér. ;)

    VálaszTörlés
  5. Dobozok és zöldséges ládák :D Nálunk úgy "utaznak" de tárolni is tökéletesek ;-)

    Jó munkát kívánok :D Aztán milyen kellemes lesz olvasni, ha készen vagytok :-))

    VálaszTörlés
  6. Úh, tényleg, az a sok por és az a sok szép könyv! Lesz mit takarítani akkor, de kitartás, a képeket meg a nagy könyvkupacról várom, szóval ne felejtsd el! :)

    VálaszTörlés
  7. Lányok nincs annyi doboz a földön, amennyi nekem kéne! :D:D:D De nagyon vigyázok majd rájuk!

    VálaszTörlés