2012. szept. 1.

Augusztusi beszerzéseim

Most pedig, a teljesség igénye nélkül csak annyi könyvet mutatok be az augusztusi szerzeményeimből, amennyit még épp nem szégyellek.
Ez a "pár" könyvecske momentán rukkolás szerzemény, és nem, nem vagyok önző, mert természetesen a gyermekeimre is gondoltam és az ő polcukat is gyarapítottam néhány könyvvel. Igaz, még pár évet várni kell arra, hogy azokat élvezni is tudják, de én egy nagyon előrelátó szülő vagyok. A sok ponyva mellé néhány szépirodalmi könyvet is újítottam, mint például az Anna Kareninát, az Egerek és embereket vagy az Oszkár és Rózsa mamit, aminek már a fülszövegén könnybe lábadt a szemem. Sürgősen  B vitamin kúrát kell tartanom


Mostanában nagyon összecsaptak a fejem felett a hullámok, és amikor azt hiszem, hogy ennél rosszabb már nem lehet - hogy ez biztos, hogy az a bizonyos hullámvölgy legalja -, akkor bizony csalódnom kell....... nos, ilyenkor ha egy olyan kedves és önzetlen emberrel sodor össze sors, mint az pár nappal ezelőtt történet, akkor az olyan számomra, mint egy kiskanál pozitív energia. E szösszenet apropója egy ajándék könyv, az Elátkozott Ella, amit Zsuzsától kaptam egy tőle rukkolt könyv mellé, csak úgy, meglepetésként. Nagyon örültem neki........ köszönöm!!!! 

A következő szépségeket pedig vásároltam innen-onnan, főként a RIT fórumról, illetve cseréletem a molyon. A legjobb vétel a Heyer könyv volt 500 forintért! A posta majd többe került.




8 megjegyzés:

  1. jajj, a Szerzetesre nagyon-nagyon kíváncsi vagyok!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Sok-sok jó könyv.... egy hónap alatt! Van még hely Nálatok? :) Adhatsz tanácsot a tárolásra vonatkozóan!

    VálaszTörlés
  3. Roni: A szerzetest már rég be akartam szerezni, örültem, hogy volt aki elcserélte velem, én is nagyon kíváncsi vagyok rá.

    Annamária: Már olyan rég tervezem, hogy lefényképezem a könyvespolcomat, régebben még egy sorban voltak rajta a könyvek, most már kettő és van ahol 3 is. Egyébként pár napja vettünk egy fenyő könyvespolcot a kisfiamnak, mert kezdi az iskolát és lassan már az is kezd megtelni.... A legjobban egyébként az zavar, hogy mindegyik szekrény nyitott és így nagyon gyorsan porolódnak a könyvek.

    VálaszTörlés
  4. A zárt könyvszekrények csodásak, csak borzalmasan drágák és nem is adnak jól kihasználható helyeket (mert alacsonyak). Mindig szemezgetek velük, de hiába. Eggyel nem érnék semmit, minimum négy kellene jelen állapotban, ami egy nagyobb vagyon. Így viszont a könyvek porosodása nálam is nagy probléma.

    VálaszTörlés
  5. Igen, én is nézegettem zártakat, de tényleg hihetetlen drágák....
    Hú de elfogadnék egy 2.10-2.50 magas, vitrines szekrénysort!!!!! :))

    VálaszTörlés
  6. Szép termés! :) Örülök, hogy megmutattad a beszerzéseket, így nem lesz annyira rossz érzésem, amikor ránézek a saját kupacomra :)
    A tárolás már nálam is nagy gond, ma száműztem párat az ágyneműtartóba, kellett az újaknak a hely a polcon :)

    VálaszTörlés
  7. Juj, de várom már a te kupacodat! :))))

    VálaszTörlés
  8. Óh nekem az Északi fény még régebbi kiadás van meg. A habcsókosra kíváncsi leszek mit írsz majd :)

    VálaszTörlés