2012. jún. 30.

Júniusi beszerzéseim

Ahogy elnézegettem néhány blogon a könyves beszerzésekről szóló bejegyzéseket, úgy láttam, hogy sokan a Könyvhetet okolták a túlzott költekezésük miatt, amit én sajnos nem tudok megtenni - révén, hogy nem voltam ott -, de természetesen okot én is találtam a vásárlásra, amit szerény véleményem szerint vétek lett volna kihagyni. A Könyvmolyképző nagyon jó kis 50%-os nyitási akcióval indította el ebben a hónapban az internetes könyváruházát, ahonnan ezt a négy könyvet rendeltem. 


A következő négy könyv története pedig a következő: egy szép napon a legkedvesebb barátnőm felhívott telefonon, érdeklődve, hogy esetleg ki tudnám-e egészíteni a rendelését egy! ismétlem egy! könyvvel, hogy ne kelljen a szállításért fizetnie. Mondtam neki: hát persze, hogy ki tudom..... hooooogyne! Mígnem addig-addig pakolgatta és válogatta a könyveket, hogy csak ő rendelt egyet, én pedig négyet. Amikor leadtam a rendelést jöttem rá arra, hogy kérem szépen, engem itt rútul kihasználtak!!!...... de nem baj legközelebb én potyázok. 

 

Az Árvák hercegét 40%-os kedvezménnyel vettem a Szandiban, míg az Öngyilkos szüzeket ajándékba kaptam @razzitól, amit ezúton is nagyon szépen köszönök neki, jó időben jött nekem ez a kedvesség, hihetetlen jólesett.


5 megjegyzés:

  1. Azért ez is nagyon szép zsákmány. :) A Könyvmolyképző akciója szuper volt. Remélem, hogy még sokszor fognak ilyen akciókkal kedveskedni az olvasóinak. A Mechanikus London értékelésedre kifejezetten kíváncsi leszek. Jó olvasást!
    A jövő hónapra pedig hasonló zsákmányt! :))

    VálaszTörlés
  2. Szép számmal gyarapodott a magánkönyvtárad júniusban! :) Jó fej a barátnőd, így kell bűnbe vinni egy könyvmoly! :D
    Az Árvák hercegére nagyon kíváncsi leszek.

    VálaszTörlés
  3. Huhú, jó olvasást! Lesz mit! (és ebből mennyi a jó könyv!!!):D

    VálaszTörlés
  4. Rútul kihasználtak:D:D Ez nagyon jó!!

    Az Árvák hercege szuper lesz ,majd meglátod:-))))

    A Riválisért irigykedem,azt én is szeretném majd:-))) Most @Amadea meglepett egy ajándék kártyával azzal a Siena lányát veszem majd meg:-))))

    VálaszTörlés
  5. Shanara: igen, sok könyvet vettem. Már megint. Igazából ebben a hónapban már nem akarok ennyit vásárolni:)Van elég olvasnivalóm.

    Nikkincs:AZ Árvák hercegéről csak jókat olvastam eddig és mindig szemezgettem vele, amikor akció volt rá. Örülök annak a könyvnek nagyon! :)

    Roni: hát valóban van mit olvasnom, nem tudom, hogy mikor végzek velük....olyan jó lenne főállású olvasónak lenni :D

    Csenga: hát bizony, hogy rútul :D Sajnáltam is magam rendesen :)
    A riválist szívesen kölcsönadom még az is lehet, hogy járok majd Gödöllőn :)

    VálaszTörlés