2011. szept. 11.

Díjat kaptam

Amit nagyon köszönök Andiamonak!!! Köszi és köszi :)
A feladat, hogy tovább küldjem 10 olyan  "Szép blognak, melyekben van némi extra!" Már most szólok, hogy nem lesz meg a tíz, mert  páran már megkapták a díjat, azok közül, akikre én is gondoltam, de szerintem ez nem probléma, mert  nem is ez a lényeg.:)


Erika - mert, őszinte és megnyugtat:)
Csenga - mert, bármiről ír, azt mindig úgy írja, hogy tuti, hogy el akarom olvasni
Moniquetm - mert nem csak gyönyörűnek tartom a blogját, de szeretem is olvasni.
Bobo1019 - mert fiatal és lelkes és sokat jár könyvtárba :)
Diamant - mert hasonló az ízlésünk :)
Francica- mert ő is ugyan úgy szereti a romantikát, mint én:)
(A felsorolás sorrendje csakis a véletlen műve volt )


A díjat megkaptam Inkától is , akinek szintén nagyon, nagyon köszönöm!
  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése