2011. aug. 1.

Júliusi beszerzéseim

Nemrég olvastam, hogy 2008-hoz képest óriási csökkenés mutatkozik a hazai könyvpiacon. (Könyvmolyz) Ennek gondolom, hogy nemcsak a kiadók, de a könyvesboltok sem örülnek. Hát rajtam ne múljon.....

Ezt a három könyvet Ulpiusos akcióban vettem és az Éjsötét hangokról már írtam. Még így is maradt ki pár olyan könyv, amit majd meg szeretnék szerezni, de a rendeléskor még nem jelent meg.


Szintén akció, Bookline, és valóban nagyon jó áron voltak (400Ft-1700Ft), nem lehetett nem megvenni őket.:) A legolcsóbb a Bíbornál is sötétebb volt. Ezidáig ugyan még semmit nem olvastam az írótól, de úgy gondoltam, hogy egy próbát megér. Az Ólomerdőt egy molyos esemény kapcsán vettem ajándékba Nitának és addig-addig nézegettem, hogy én is kedvet kaptam hozzá, így magamnak is beszereztem.

Az utolsókat pedig vettem, kaptam és csereberéltem a molyon. A Fénytörést molyos esemény kapcsán kaptam ajándékba. Érdekes lesz, már sokat olvastam róla:) A Rossz korról már írtam és a többi is folyamatban van:).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése