2011. máj. 31.

Májusi beszerzéseim

Hát, mit mondjak. Már megint bevásároltam. Esetleg tud ez ellen valaki valamilyen gyógyszert? Bár akciósan vettem mindent, akkor is csak korholni tudom magam. Hogy mikor akarom én ezt a sok könyvet elolvasni? Azt nem tudom, de valami kisördög mindig azt súgja a fülembe, hogy ez a könyv kell nekünk ugye? Meg ez is ......és az is! Minden esetre, ígérem, hogy a következő hónapban - azt azért nem írom, hogy nem fogok venni, de próbálom visszafogni magam. Amikor ma behozta a férjem a postát - mely között egy könyv is volt - mintegy mellékesen megjegyezte levelei átnézése közben, hogy mi lenne, ha kicserélnénk a kazánunkat vegyes tüzelésűre?

Ezeket a könyveket a Könyvudvarban vettem. Szállítással együtt is csak 800 forintba kerültek átlagosan. Kinek ne érné meg? Már olyan régóta pakolgattam őket ki és be a kosárba.


A Bookline akciózott, így Wardot, majdnem féláron tudtam megvenni. Aztán a Polc is akciózott, (mert ugye miért is ne?) ingyen szállítás és 20 % kedvezmény, ebből lett A sötétség illata. A következő az pedig ajándék volt.(Nagyon örültem neki)


Ezek pedig reci könyvek, melyek közül A szépség vonaláról itt írtam és a Sir Phillipnek szeretettel-ről pedig itt. Frederica folyamatban van, A nagy budapesti ufóinvázióról szóló könyv meg épp ma érkezett meg. Már a címe is ígéretesen hangzik. :))





9 megjegyzés:

  1. Sajnálom, az ellenszert még nem fedezték fel!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Könyvmolyhoz ;). Egyébként tegnap 0:00 órától Könyvcölibátust fogadtam, úgyhogy előtte gyorsan kibűnöztem magam :P, de ki fogom bírni, ki fogom bírni...

    VálaszTörlés
  3. Cölibááááátus???? Meddig? :D

    VálaszTörlés
  4. Én erős voltam és ebben a hónapban nem vettem semmit. ;oP
    A Könyvudvarban volt a Búcsú Liverpooltól? Mennyiért vetted? Én annyira szeretem ezt a könyvet. :o)

    VálaszTörlés
  5. Az csak 690 volt. Akciózta nemrég a Bookline is talán 400-ért, de ott későn kapcsoltam.:)

    VálaszTörlés
  6. Bizony! :P Hogy meddig, azt nem tudom, mert júniusban már tényleg nem szabad semmit venni, kibűnöztem magam, amennyire lehetett az Európás Könyvmaratonban, 2 könyvért holnap megyek; rendeltem egy könyvet antikváriumból;két 500 Ft-ost a Bookline-on meg van egy Gyönyörűség Az itáliai művészet nagy mesterei - ezzel mindent elmondtam), amit a debreceni Molytalálkozón kapok meg, úgyhogy majd őket simogatom :). Azért van még itthon miből válogatni és gyúrni kell a nagy nyári akciókra :P. De látod, Niki is kibírta ;).

    VálaszTörlés
  7. Mintha rólam írtál volna...ez az állandó vásárlás már kikészít...főleg anyagilag. :-) De szerintem erről nem lehet leszokni, mert mindig van valami, amit akarsz.Újra és újra.
    Cölibátust én is fogadtam a vizsgaidőszak idejére. Szerintetek betartottam? Ennyit a fogadalmakról. :-) Szép napot mindenkinek!
    F.

    VálaszTörlés
  8. ez a Sütiség az egyik legeslegkedvencebb könyvem! :)

    VálaszTörlés
  9. Nikivel együtt kezdtük, hogy nem veszünk semmit, én sajnos elbuktam... méghozzá elég nagyot, gratulálok, hogy te kibírtad!!:)
    A mór utolsó sóhaját én is olvastam, kíváncsi leszek rá, a Fredericát, mit tudod már nagyon várom!!!!:D
    Quo vadis!! Most irigykedek, már olyan régóta szeretném én is!:D *.*

    VálaszTörlés