2011. márc. 2.

Februári beszerzéseim a januárival együtt

Mivel januárban kimaradt ez a kis összesítő és februárban meg alig költöttem könyvekre, így úgy gondoltam, hogy összevonom a két hónapot. Ez azért is előnyös, mert ha átlagolok, akkor teljesen korrekt mennyiség jön ki egy hónapra.:))



Januárban, főleg vásárlási utalványaimat költöttem el, mivel karácsonyra senki nem vett nekem könyvet, ami azért felháborító volt!!! Pedig még listát is készítettem, a hőn áhított kincsekről. A baj csak az volt, hogy ez a lista a kutyát sem érdekelte, pedig milyen nagy gonddal állítottam össze. De azért az utalványoknak is örültem:) 
Szóval szinte mindegyik könyvet így szereztem, kivéve a Pemberley-krónikákat, amit a romantikus fórumon zsákmányoltam. Az Álomparkot antikváriumból,  és a Három ember egy csónakbant  pedig egy molyos tagtól vettem. Az utóbbi két könyvet a HVG-ben olvasott ajánló miatt szereztem be. A mesekönyveket nem teszem fel, mert önző vagyok és csak azok kerülnek ide ami az enyém:)

7 megjegyzés:

  1. Szép kis lista:) Két hónapra nem is rossz, még nem kóros :) A szerelemről és más démonokról az egyik kedvencem Márquez-től, a Beastly nekem nagyon tetszett. A Pemberley-t a Jézuska hozta, még vár rám, hogy olvassam, csak mindig van valami határidős :)

    VálaszTörlés
  2. Márquez-re nagyon kíváncsi vagyok, a film miatt vettem meg. Igaz nem láttam még, de inkább szeretem előbb elolvasni a könyveket és csak utána megnézni a belőle készült filmeket.

    VálaszTörlés
  3. A Márquez-könyv nálam is favorit ;). Amikor írtam róla, rábukkantam a filmre, de akkor még nem találtam róla infot, hogy itthon is bemutatják, és láss csodát, 1-2 hét múlva olvastam, hogy mikor lesz a bemutató :P. Még nem láttam, de az előzetese nagyon sokat elárul a könyvről.

    VálaszTörlés
  4. Igen én is csak pár képet láttam a filmből, szintén a HVG újságban és utána kerestem rá a molyon, ami után úgy találtatott, hogy ez nekem kell.:)

    VálaszTörlés
  5. A Pemberley krónikák nekem is kellene,majd nagyon figyelem,hogy mikor ás mit írsz majd róla:-)

    VálaszTörlés
  6. Márquez filmet még nem néztem meg, de tervben van az is :)

    VálaszTörlés
  7. Gabaldon és Ward könyvről majd várom a véleményedet. :)

    VálaszTörlés